Pomiń linki nawigacyjne i przejdź do treści strony
KRS: 0000387207

Akcja „Parasol”

Zorganizowaliśmy interwencyjną akcję „Parasol”, której celem jest zwalczenie skutków powodzi, która miała miejsce w czerwcu 2024 r. w Bielsku-Białej i powiecie bielskim. Akcja wspiera placówki oświatowe (szkoły, przedszkola, żłobki) oraz pomocowe (domy dziecka, ośrodki opiekuńcze, stowarzyszenia), które zostały dotknięte powodzią, przeznaczając na ten cel 60 000 zł. Środki te mają pomóc w naprawie szkód i przywróceniu normalnego funkcjonowania tych placówek.


CEL AKCJI

Wsparcie placówek oświatowych (szkoły, przedszkola, żłobki) oraz pomocowych (domy dziecka, ośrodki opiekuńcze, stowarzyszenia), które ucierpiały na skutek powodzi, poprzez przyznanie pomocy finansowej na naprawę szkód i przywrócenie normalnego funkcjonowania.

KTO MOŻE OTRZYMAĆ POMOC?

Placówki oświatowe i pomocowe znajdujące się na terenie Bielska-Białej i powiatu bielskiego, które ucierpiały w wyniku powodzi. O pomoc mogą ubiegać się zarówno placówki publiczne prowadzone przez jednostki samorządu terytorialnego, jak i organizacje pozarządowe o charakterze pomocowym.

JAK APLIKOWAĆ?

Placówki zainteresowane uzyskaniem pomocy finansowej proszone są o złożenie wniosku zgodnie ze wzorem (Załącznik 1 do Regulaminu), zawierającego:

– Nazwę i adres placówki
– Krótki opis działalności placówki
– Szczegółowy opis szkód powstałych w wyniku powodzi, wraz z dokumentacją fotograficzną
– Kosztorys niezbędnych prac naprawczych lub zakupów
– Informację o dotychczasowych działaniach podjętych w celu naprawy szkód
– Dane kontaktowe osoby odpowiedzialnej za wniosek

TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW

Do 30 czerwca 2024 r. na adres: Fundacja „Serca dla Maluszka”, ul. Kowalska 89/1, 43-300 Bielsko-Biała lub elektronicznie na adres: biuro@sercadlamaluszka.pl.

BUDŻET AKCJI

60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

KRYTERIA PRZYZNAWANIA POMOCY

– Skala i charakter zniszczeń powstałych w wyniku powodzi
– Potrzeby placówki w zakresie przywrócenia normalnego funkcjonowania
– Realność przedstawionego kosztorysu
– Dotychczasowe działania podjęte przez placówkę w celu naprawy szkód

Decyzje o przyznaniu pomocy podejmowane będą przez Komisję Kwalifikacyjną złożoną z pracowników Fundacji „Serca dla Maluszka”.


Wszelkie dodatkowe szczegóły i wymagane załączniki można znaleźć w treści regulaminu akcji:


W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu:

  • 33 821 14 73
  • biuro@sercadlamaluszka.pl

Zachęcamy wszystkie uprawnione placówki do składania wniosków! Razem przywróćmy normalność po powodzi!

Wpłać wysyłając SMS

Numer 75142

Treść JESTEM

Koszt 6,15PLN brutto (w tym VAT)

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Dowiedz się więcej o plikach cookies.

Przerwa świąteczna

Uprzejmie informujemy o planowanej przerwie świątecznej – biuro Fundacji będzie nieczynne od 24 grudnia (wtorek) do 1 stycznia (środa) włącznie. Na wszystkie wiadomości odpowiemy w czwartek, 2 stycznia. Wówczas przywrócimy również pełną obsługę.

Życzymy wyjątkowych świąt!
Załoga Fundacji „Serca dla Maluszka”