Jesteś osobą chorą? Z niepełnosprawnością? Masz dziecko, które wymaga specjalistycznej terapii? Jesteś w ciężkiej sytuacji materialno-bytowej? Skorzystaj z możliwości założenia subkonta i zbieraj pieniądze pochodzące z 1,5 % podatku oraz darowizn na swoje najważniejsze potrzeby.
Aby założyć subkonto należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem:
https://sercadlamaluszka.pl/subkonto
lub przesłać poniższe informacje i dokumenty na nasz adres e-mail:
biuro@sercadlamaluszka.pl
- Adres e-mail, który będzie jednocześnie służył do logowania i korespondencji.
- Dane osobowe opiekuna/ opiekunów: imię i nazwisko, PESEL (lub numer dokumentu tożsamości), telefon kontaktowy.
- Dane adresowe opiekuna/ opiekunów: ulica i numer budynku/ mieszkania, miejscowość, kod pocztowy, kraj.
- Dane osobowe podopiecznego/ podopiecznych: imię i nazwisko, PESEL (lub numer dokumentu tożsamości), data urodzenia.
- Dokument medyczny potwierdzający schorzenie/ schorzenia – przykładowy wzór zaświadczenia znajdą Państwo poniżej.
- Krótki opis historii choroby (opis wykorzystamy do przygotowania darmowych ulotek i wizytówek).
Wysłanie maila z powyższymi informacjami oraz Państwa zgoda na założenie subkonta są równoznaczne z akceptacją i wyrażeniem zgodny na treść dokumentów poniżej:
Subkonto można też założyć, przesyłając do Fundacji potrzebne dokumenty drogą poczty tradycyjnej:
W razie jakichkolwiek pytań, niejasności lub problemów – pozostajemy do dyspozycji.
Co nas wyróżnia?
- Wspieramy naszych Podopiecznych nie tylko merytorycznie i finansowo – m.in. organizujemy nieodpłatne konsultacje psychologiczne, dietetyczne i lekarskie, porady prawne oraz usługi tłumaczeniowe. Stworzyliśmy również nowe stanowisko – Asystenta ds. Kontaktów Medycznych.
- Stworzyliśmy „Klub Maluszka”, w ramach którego pozyskujemy zniżki w wielu usługowych placówkach (m.in. terapeutycznych i leczniczych) dla naszych Podopiecznych.
- Prowadzimy subkonta zarówno dla dzieci, jak i osób dorosłych. Państwa dziecko będzie mogło otrzymywać pomoc także po ukończeniu 18 roku życia.
- Refundujemy online, oferujemy renty i zapomogi.
- Pomagamy naszym Podopiecznym gromadzić środki. Tworzymy podstrony internetowe (umożliwiające Darczyńcom szybkie płatności internetowe, bezpłatny program do wypełnienia PIT-a), organizujemy zbiórki publiczne i internetowe. Współpracujemy między innymi z portalami: Siepomaga.pl, Fanimani, Ubrania do Oddania, Zrzutka.pl, DobryKlik, Szczytny Cel, Pomagam.pl
- Bezpłatnie projektujemy i drukujemy 1000 sztuk ulotek oraz 100 sztuk wizytówek rocznie dla każdego naszego Podopiecznego. Pobierz przykładową ulotkę
- Gwarantujemy dostęp do informacji o stanie subkonta 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu po zalogowaniu się na stronie Fundacji.
- Zapewniamy szeroki wachlarz refundowanych wydatków, w tym również tych związanych z poprawą warunków socjalno-bytowych.
- Prowadzimy Gabinet „Leśna Ścieżka”, gdzie nasi Podopieczni mogą liczyć na darmową terapię i dofinansowania do turnusów rehabilitacyjnych.
- Podopieczni naszej Fundacji mogą legalnie prowadzić zbiórki publiczne w postaci kwest, datków do skarbon bez dodatkowego zgłoszenia tego faktu do Ministerstwa.
- Środki zgromadzone na subkoncie nie mają terminu ważności. Można je wykorzystywać w dowolnym czasie i w dowolnej kwocie.
- Nasi Podopieczni mogą gromadzić darowizny poprzez charytatywne SMS-y.
Kiedy przesłać zdjęcia?
Nie ma potrzeby przesyłania do nas zdjęć. Po założeniu subkonta otrzymają Państwo od nas link aktywacyjny do logowania do panelu opiekuna, gdzie będą mogli Państwo wstawić zdjęcia Podopiecznego/-ej i uzupełnić apel.
Co dalej?
Po wypełnieniu elektronicznego formularza, maksymalnie do 2 dni roboczych subkonto stanie się aktywne. W wiadomości mailowej udostępnimy Państwu numer rachunku bankowego i numer KRS oraz cel szczegółowy, przypisany do subkonta. Od tego momentu będą Państwo mogli gromadzić środki z 1,5 % podatku, darowizn i różnego rodzaju zbiórek.
Strona internetowa dla Podopiecznych jest uruchamiana niezwłocznie po zweryfikowaniu przez Fundację danych i plików, zamieszczonych w internetowym formularzu. Natomiast w przeciągu 3/4 tygodni otrzymają od nas Państwo ulotki wysłane kurierem.
Szczegółowe informacje na temat refundacji i innych zagadnień dotyczących subkonta znajdą Państwo w Regulaminie, obowiązującym od 28 września 2022 r.
Masz dodatkowe pytania?
Zadzwoń:
tel. komórkowy: 692 093 760 / 694 938 231
tel. stacjonarny: 33 8211473
Napisz wiadomość:
biuro@sercadlamaluszka.pl